Tuesday, May 27, 2014

Salam. Lama sudah tak jenguk blog ni. Rasanya mmg takde yg baca. Alhamdulillah. Hehe. Sbbnya blog ni gedik sikit. Suka sgt post entry luahan hati. Memandangkan takde siapa yg baca blog ni, boleh la nak cerita lebih sikit kan. Kalau ada yg baca, halal je lah. Hope boleh simpan rahsia ni. Haha. Byk sgt dugaan sepanjang sem ni. Entahlah. Buat masa sekarang ni aku rasa down sgt. Sampai kerja byk tak siap. Lepas tu kena interview rayuan utk stay kolej. Masalah dgn certain classmate. Aku tak tau kenapa ujian aku ni bertimpa2. Satu lg yg aku susah nak elak, ttg perasaan dan hati. Aku tak tau la benda ni disebabkan faktor umur yg makin meningkat or diri aku sendiri yg tak pandai control. Aku ni pernah dilukai. Yes aku susah nak percaya lelaki lepas apa dah jadi before ni. Nightmare tu akhirnya jd kenyataan. Tapi aku mcm tak serik. Aku boleh pulak tersuka dgn classmate sndiri. Aku tak tau la apa perasaan dia. Sbb tak declare apa pun. Aku cuba buang perasaan tu sbb aku takut kalau aku suka dia tu cuma nk buat aku hilang rasa sedih je. Entahla. Aku mmg suka dia. Aku ada rasa cemburu. Kdg2 rasa mcm aku ni gila ke apa. Come on. Tu perasaan main2 je. Tapi dah lama gak aku cuba buang. Tapi tak boleh gak. Hish. Mengganggula. Benda ni la buat hati jd gelap. Aku sendiri ragu2 dgn perasaan aku sendiri. Huh. His name is starting with K. Hati berbunga je bila dgr nama dia. Hish. Betul ke aku suka dia ni. Ke perasaan main2 je ni. Aku tak suka la perasaan ragu2 mcm ni. Aku perlukan jawapan utk semua ni. Adakah aku perlu teruskan rasa suka ni or aku move one je. Haiih. Mohon syaitan2 semua berhento ganggu perasaan aku. Huh. Kau bisik apa kt hati aku ni sampai pikir benda tak berfaedah. Okayla. Sampai sini dulu. Bye :)

No comments:

Post a Comment